Skip to content

Medewerker HR (administratief)

 24 uur

Ons HR team bestaat…

uit onze HR manager en onze twee administratieve medewerkers HR, waarvan jij er één bent. Je hebt een afwisselende baan, waar geen dag hetzelfde is. Zo ben jij verantwoordelijk voor de loonadministratie van het personeel, stelt arbeidsovereenkomsten, vaststellingsovereenkomsten en studiekostenovereenkomsten op en beheert personeelsdossiers. Daarnaast houd jij je bezig met ziekteverzuimregistratie en zorg je voor het onderhouden van de portals van pensioen- en verzekeringsmaatschappijen. Ook voor andere administratieve HR werkzaamheden, draai jij je hand niet om. 

Wij vragen: 

  • Een afgeronde Hbo-opleiding óf een Mbo-opleiding plus een aantal jaar ervaring;
  • Meerdere jaren werkervaring op het gebied van HR;
  • Ervaring met loonadministratie;
  • Ervaring met ADP (iHCM2), Kronos is een pré;
  • Bieden van ondersteuning aan onze HR manager bij alle voorkomende HR taken;
  • Dat je zelfstandig en accuraat werkt en dat je het werk op een praktische en efficiënte manier organiseert;
  • Dat je denkt in oplossingen.

Wij bieden: 

  • Prima (marktconform) salaris;
  • Ook secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld;
  • goede pensioenregeling;
  • uitbetaling van overuren á 135%;
  • gezellige vrijdagmiddagborrels en personeelsuitjes;
  • goede werksfeer in een gedreven en enthousiast team;
  • interessant en afwisselend werk, geen dag is hetzelfde;
  • werkdagen: maandag t/m vrijdag;
  • uitzicht op een vast dienstverband;
  • kansen om door te groeien.

Interesse?

Stuur jouw motivatie met CV naar Ingrid van der Voort: ingrid@rainbowkleinpak.nl of solliciteer eenvoudig via de pagina ‘direct solliciteren’.

Hr kantoor Lis (1)